یک فرصت باور نکردنی برای استفاده از محصولات ما

روش کسب درآمد از طراحی سایت

من در ده سال اخیر روش های کسب درآمد از طراحی سایت رو یکی یکی امتحان کردم. با وردپرس شروع کردم. سایت‌هایی با قالب‌های آماده مثل ایمپرزا و جنه طراحی می‌کردم. سایت‌ها بدک از آب در نمی‌اومدن ولی خیلی سنگین بودند و چون همه قالب‌های آماده در واقع نال شده (غیر اورجینال) هستند خیلی به مشکل می‌خوردند!

رفتم سراغ یادگیری html و css. یه کم زبان برنامه نویسی php و یه کم جاوا اسکریپت هم یاد گرفتم (خیلی کم). با مجموعه اینا تونستم قالب اختصاصی برای وردپرس طراحی کنم!

اینجا همه چی عوض شد!  کیفیت و سرعت سایت‌ها خیلی خیلی بهتر شد.  در نهایت دارم دانشم رو در زبان php  و جاوا اسکریپت و یه کم پایتون تقویت می‌کنم تا بتونم سایت‌های غیر وردپرسی مثل: سایت‌های بانکی، امنیتی و…طراحی کنم.

این همه آسمون ریسمون بافتم که بدونی این کاره ام! ( یه مسیری هم تو ذهنت برای یادگیری شکل بدم). در ادامه دقیقاً بهت میگم روش کسب درآمد از طراحی سایت چیه؟ چه فوت و فن‌هایی داره. چه مهارت‌هایی نیاز داری و کلی چیز دیگه!

روش کسب درآمد از طراحی سایت

بهترین روش اینه شروع کنی به طراحی سایت با قالب‌های اختصاصی وردپرس. این قالب‌های اختصاصی رو باید خودت طراحی کنی. اگه بلد نیستی ‌میتونی از قالب‌های آماده وردپرس استفاده کنی و کم کم یاد بگیری. (اگه اینم بلد نیستی بزن روی دکمه زیر تا دوره آموزشی مبتدی ماژور رو به صورت رایگان ببینی).

بهترین روش پیدا کردن مشتری هم به صورت حضوریه!

چند تا بازاریاب پیدا کن یا خودت دفتر دستک رو بزن زیر بغل و برو سراغ مشاغل. پرزنت کن و راضیشون کن که سایت می‌خوان !

اگر ماهی ۱۰ تا پروژه هم بگیری مبلغ خوبی برات می‌مونه!

جذب مشتری بصورت حضوری و میدانی

روش‌های کسب درآمد از طراحی سایت محدود به بازاریابی حضوری نیست. می‌تونی از اینستاگرام یا سایت خودت هم برای جذب مشتری استفاده کنی اما زمان بیشتری می‌گیره و باید صبور باشی. توصیه می‌کنم مشتری حضوری پیدا کنی تا کسب و کارت نخوابه و همزمان روی تولید محتوای اینستا و سایتت تمرکز کنی.

زمان لازم برای طراحی سایت

اگه بتونی طراحی قالب وردپرسی اختصاصی رو یاد بگیری یک بار زمان میذاری و یک قالب طراحی می‌کنی. (حدود ۱۵ روز تا ۱ ماه). این قالب رو می‌تونی برای تعداد نامحدودی سایت نصب و شخصی‌سازی کنی.

نصب قالب خودت ( بعد از خرید دامنه و هاست) حدود ۵ دقیقه طول می‌کشه!

می‌تونی به مرور چند تا قالب طراحی کنی و به مشتری پیشنهادشون بدی!

اگر هم از قالب‌های آماده استفاده کنی طراحی، کمی بیشتر مثلاً یک هفته زمان می‌بره! به نظرت کدوم روش کسب درآمد از طراحی سایت بهتره؟

بعد از طراحی سایت‌ها گاهی افراد نیاز به ادمین یا تولید کننده محتوا یا تیم سئو (SEO) هم دارن که می‌تونین شما انجامش بدین.

اینجا قرار نیست بهتون پکیج بفروشیم. دلیلی هم نداره رویا فروشی کنیم. کار کردن در دبی یا آمریکا یا جاهای مشابه برای ایرانی‌ها صرفه نداره!

چرا؟ دلار که خیلی گرونه؟

سختی روش کسب درآمد از طراحی سایت

ساده است. یه سری به سایت‌های فریلنسری مثل freelancer.com یا fiverr.com بزنید. (ممکنه فیلتر باشن). این سایت‌ها جولانگاه برادران هند و پاکستان و بنگلادشه. مثلاً یارو با ۵۰ دلار داره یه سایت حرفه‌ای طراحی می‌کنه. توی ایران این قیمت اصلاً برای ما نمی‌صرفه ولی اون‌ها این کار رو می کنن.(فراموش نکنید مقداری از این پول هم صرف دور زدن تحریم بانکی و روش‌های محیرالعقول انتقال پول به حساب شما می‌شه! تو سوئیس که نیستی).

اگر هم پاشید برید جایی مثل دبی می‌بینید رقابت خیلی شدیده! کلی حرفه‌ای با سابقه هستند که تخصص خیلی بیشتری از شما دارن. در کل داشتن درآمد دلاری از طراحی سایت خیلی دشواره!

  • بیشتر یادبگیر وگرنه برو بقالی یا کبابی بزن! اینا هم شغلن!
  • چند تا پروژه اول رو با قیمت پایین تر کار کن. بذار نمونه کار بشه برات. برای جذب مشتری معجزه میکنه.
  • قرارداد بنویسید. تعهدات خودتون و کافرما رو مکتوب کنید. به مرور متوجه میشید چه اثرات مفیدی داره.
  • بازاریاب استخدام کنید و بهش درصد خوب بدید.
2 نظر برای "روش کسب درآمد از طراحی سایت"ارسال شده.
  1. مهتاب گفت:

    واقعا حقیقت رو گفتید. من هم مدت ها روی درآمد دلاری وقت گذاشتم اما به همین چیزی رسیدم که شما فرمودین!

    1. بله.این روزها مد شده برای فروش پکیج آموزشی یا وبینار و دوره با درآمد دلاری گوش فلک رو کر کردن ولی واقعیت امر خیلی پیچیده تر و زمانبر تر از این حرفاست چنین کاری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *