یک فرصت باور نکردنی برای استفاده از محصولات ما

طراحی سایت آموزش ریاضی

اگر دنبال راهی هستی که بدون منت آموزشگاه ها، دانش آموز برای کلاس هات داشته باشی ، یا اگر میخوای با سرچ عبارتی مثل ((بهترین آموزشگاه ریاضی کنکور در تهران)) توی گوگل اسم تو بالا بیاد ، طراحی سایت آموزش ریاضی بهترین راهه!

  • میتونی کلاس هات رو به صورت پکیج ویدیویی یک بار ضبط کنی و بار ها بفروشی. (فقط کافیه یک بار زمان بذارین).
  • سیستم پرداخت آنلاین داری و درگیر پیگیری های مالی نمیشی.
  • میتونی سیستم رزرو کلاس برای کلاس های حضوریت ایجاد کنی.دانش آموز مبلغی پرداخت می کنه و کلاست رو رزرو می کنه.
  • علاوه بر آموزش ریاضی میتونی مطالب مشاوره ای هم تو سایتت بذاری و مخاطب جذب کنی.

فرض کنید شما پکیجی برای ریاضی کنکور دارید و اون رو به قیمت ۲ میلیون تومن در سایتتون می فروشید. با سئوی اصولی فروش ۵۰ عدد از این پکیج خیلی معقول و محتمله. این یعنی ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان.

قصد ما رویا فروشی نیست! ۱۰۰ میلیون فروش ماه اول نیست. شما باید چند ماه به صورت اصولی در زمینه کنکور تولید محتوا کنید. مثلا مقالاتی در مورد روش مطالعه دروس ریاضی ، نکات مشاوره ای ، نکات تست زنی ، درصد های لازم برای قبولی فلان رشته و … در سایتتون قرار بدید تا دانش آموز و اولیای کنکوری با سرچ این مطالب وارد سایت شما بشن. وقتی به شما اعتماد کردن به مشتری های آینده تبدیل خواهند شد.

اما نگران نباشید. بعد از چند ماه تولید محتوا ، انقدر مخاطب میریزه سرتون کخ می فهمید ارزشش رو داشته! بهتون قول میدم.

علاوه بر فروش پکیج میتونین به جذب دانش آموز برای کلاس های حضوری هم فکر کنید. میتونین پلن های مشاوره ماهانه در سایتتون قرار بدین و کلی چیز دیگه… .

برای دانلود ویدیو میتونین روی همین نوشته بزنید.

فرض کنید یک سال در زمینه انتخاب رشته کنکور تولید محتوا کردین. در هفته انتخاب رشته ناگهان کلی دانش آموز و پدر و مادر اون ها شروع به سرچ این مقالات در گوگل می کنن. اگر محتوای خوبی داشته باشین گرفتن ۵۰۰ پروژه انتخاب رشته براتون امکان پذیره. رقم ۱ میلیون برای هر مشاوره رقم معقولیه! میشه ۵۰۰ میلیون تومن در یک هفته (و البته کلی کار). این چیزیه که اغلب معلمان مطرح انجامش میدن.

طراحی سایت آموزش ریاضی

توصیه من اینه یک فصل ریاضی که نکات کنوری جذابی داره انتخاب کنین و به صورت کامل تدریس.هرچی دارین تو این آموزش ها رو کنین! مثلا قسمت معادله درجه دو و سهمی. دانش آموز اگر در این قسمت ها مشکلی داشت سرچ میکنه و به سایت شما میرسه. بعد حس میکنه چقدر خوب یادگرفتم بهتره فصل های دیگه رو هم با همین معلم کار کنم.این یعنی فروش پکیج یا کلاس حضوری.

میتونین مقالات مشاوره ای هم تو سایت بذارین و روی جذب مخاطب برای انتخاب رشته ، مشاوره جلسه ای، مشاوره ماهانه و دوره ای هم از طریق طراحی سایت آموزش ریاضی حساب کنید. مثلا مقالاتی بذارین در مورد بهترین روش مطالعه ریاضی تجربی ، روش مطالعه رتبه های برتر ، نکات ثبت نام کنکور فرهنگیان ، شرایط نظام وظیفه پشت کنکوری ها و … .

  1. رابط گرافیکی با تم رنگی جذاب (ظاهر زیبای سایت ویترین کار شماست).
  2. سیستم مدیریت سایت کاملا فارسی و بسیار ساده.(هر جا هم مشکلی داشتی خودمون کمکت می کنیم).
  3. صفحه درباره ما برای معرفی خودتون ، سوابق و رزومه شما.
  4. صفحه تماس با ما برای قرار گیری راه های ارتباطی مثل شماره تماس ، آدرس آموزشگاه و …
  5. بخش مقالات برای افزودن انواع نوشته ها و جذب مخاطب.
  6. فروشگاه برای فروش آنلاین پکیج های آموزشی ، رزرو کلاس های حضوری با پرداخت بخشی از مبلغ کلاس ، ثبت نام و پرداخت مبلغ جلسات مشاوره و … .
  7. امکان تغییر قسمت هایی از صفحه اصلی ، مقالات ، تماس با ما ، درباره ما و شخصی سازی آن ها.
  8. سئوی کامل سایت و بهینه سازی سرعت آن.

برای بازدید از قیمت های ماژور روی دکمه پایین بزنید.پلن های مناسب شما پلن های اقتصاپی و پیشرفته هستند.

من سعید رحیمی فر مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ ماژور خودم دبیر هستم.تجربه ده ساله و آشنایی کامل با زیر و بم کار معلمی خدمات ما رو تخصصی و متفاوت خواهد کرد. طراحی سایت و سئوی اون هم کاری بسیار تخصصی محسوب میشه و یادگیری برنامه نویسی و اصول سئو و آزمون و خطای آن سالها طول خواهد کشید.

پیشنهاد میکنم جنبه های فنی و برنامه نویسی و در یک کلام طراحی سایتتون رو به ما بسپرین تا با بهترین کیفیت انجامش بدیم و شما روی تولید محتوا و جذب مخاطب تمرکز کنین تا در کمترین زمان به درآمد مطلوب برسین.

در مورد قیمت هم نگران نباشین. ما قبل از هر چیز همکار شما هستیم.هر چیزی که در آموزش و پرورش ، دانشگاه فرهنگیان ، در برخورد با ادارات خودتون و …. تجربه کردین ما هم تجربه کردیم.انعطاف زیادی در این زمینه نشون میدیم و سعی می کنیم علاوه بر حداقل کردن مبلغ امکانات پرداخت اقساطی هم براتون فراهم کنیم. خجالت رو کنار بذارین تلفن رو بردارین و باهامون تماس بگیرین تا بیشتر راهنماییتون کنیم.

2 نظر برای "طراحی سایت آموزش ریاضی"ارسال شده.
  1. رضا محمود پور گفت:

    سلام.پرداخت اقساطی به چه صورته؟

    1. سلام.نگران نباشید در حد امکان باهاتون راه میایم.لطفا با شماره ۰۹۱۴۲۵۰۰۸۸۲ تماس بگیرید تا بیشتر راهنماییتون کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *