یک فرصت باور نکردنی برای استفاده از محصولات ما

طراحی سایت اقساطی

حدس می زنم شما کسب و کار نوپایی دارید. هنوز امکان هزینه کردن زیاد برای فروش اینترنتی براتون فراهم نیست اما نمی خواید از رقبا هم عقب بمونید. طراحی سایت اقساطی کمکتون میکنه با یک هزینه کم در چند قسط بخش اینترنتی کسب و کارتون رو هم سامان بدید.

بازدن دکمه زیر میتونین قیمت های طراحی سایت ماژور رو ببینید. پلن اقتصادی مناسب کسب و کار های نوپاست.

برای اقساطی کردن هزینه هم کافیه فرم زیر رو پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرن و برای طراحی سایت اقساطی راهنماییتون کنن. با پر کردن فرم میتونین مجددا قیمت های ما رو ببینین.با دکمه بک به همین صفحه برگردید.

هر کدوم از پلن های طراحی سایت ما رو که دوست دارید و متناسب با نیاز شماست، انتخاب کنید.

نصف مبلغ در زمان عقد قرارداد اخذ میشه و مابقی به ۱۲ قسط تقسیم میشه. مبلغی که در ابتدا می گیریم در واقع هزینه خرید هاست، دامنه، گواهی ssl و بقیه ملزومات سایته.

قسمت قسط بندی شده دستمزد ماست که به صورت قسطی از شما دریافت می کنیم.

قرارداد طراحی سایت اقساطی

بعد از هماهنگی با کارشناسان طراحی، ما متن قرارداد رو براتون می فرستیم. شما میخونید و امضا می کنید و اثر انگشت می زنید و برای ما ارسال می کنید. ما هم اون قرارداد رو مهر و امضا می کنیم و براتون ارسال می کنیم. تمامی کار ها از طریق پیام رسان ها انجام میشه.نگران کار های پستی و… نباشید!

تمامی پلن های طراحی سایت ما دارای ضمانت و پشتیبانی یکساله هستند. اگر در این مدت مشکلی پیش بیاد میتونین با کارشناسان ماژور مطرح کنید تا راهنماییتون کنن.

بعد از مدت زمان یکساله هم میتونید یک پلن پشتیبانی ۱ ساله با مبلغ جزئی خریداری کنید و خیال خودتون رو از حل مشکلات راحت کنید.

یک دوره آموزشی به قیمت ۵ میلیون تومان به صورت رایگان تقدیم شما میشه تا چم و خم کار با سایت دستتون بیاد.

سایت های ماژور رابط کاربری خیلی ساده ای دارن. همه چیز هم به زبان فارسیه. مطمئن باشید مثل کار با تلگرام یا اینستا خیلی زود همه چی دستتون میاد.

آخرین سایتی که طراحی کردیم : افشار کمپرسور

2 نظر برای "طراحی سایت اقساطی"ارسال شده.
  1. مهدیس گفت:

    قیمت ها به روز هستن؟

    1. سلام. بله دوست عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *