یک فرصت باور نکردنی برای استفاده از محصولات ما

طراحی سایت برشکار mdf

یکی از مشکلات اساسی کارگاه های خدمات برش و pvc ، اشتباه در برش قطعات است. خیلی اتفاق می افتد که کابینت ساز اندازه ها را ناخوانا بنویسد یا مثلا عدد ۳ و ۴ را شبیه هم بنویسد. آخرش هم که مثل روز روشنه! دلخوری و ضرر و زیان. ما یک راه حل براتون داریم.طراحی سایت برشکار ام دی اف.

کابینت ساز خیلی راحت وارد سایت شما میشه. اندازه ها رو خودش وارد می کنه. رنگ ورق و رنگ و ضخامت نوار رو انتخاب می کنه ، پولش رو هم پرداخت می کنه.امکان هیچ اشتباهی نیست.اگر هم باشه از طرف خودشه نه شما.

من سعید رحیمی فر دبیر صنایع چوب هنرستان ماندگار صنعتی تبریز هستم. برنامه نویس هم هستم.تمامی امکانات موجود در سایت برشکاری رو به صورت تخصصی بررسی و اجرا می کنم.وبسایت شما امکانات زیر رو خواهد داشت:

  • ثبت اندازه های مورد نیاز کابینت ساز بدون نیاز به مراجعه حضوری.
  • امکان ثبت برش به صورت زاویه
  • امکان ثبت قطعاتی که باید دوبل شوند بعد pvc بخورند.
  • دریافت طرح cnc از طریق سایت برشکار mdf.
  • پرداخت هزینه آنلاین.
  • میتونیم سیستم کابینت آماده رو هم براتون پیاده سازی کنیم. یعنی نجار بر اساس ابعاد آشپزخانه فقط انتخاب می کنه ۵ تا یونیت زمینی ۸۰ سانت و ۶ تا یونیت هوایی ۴۰ سانت نیاز داره و سایت برشکار mdf به صورت اتوماتیک لیست قطعات این یونیت ها و اندازه هاشون رو آماده می کنه.
  • امکان ایجاد بخش وبلاگ : میتونین توی این قسمت مقالاتی در مورد طراحی داخلی ، چیدمان لوازم منزل ، فنگ شویی و… قرار بدین. افراد این مطالب رو در گوگل سرچ میکنن و وقتی وارد سایتتون بشن با شما آشنا میشن. میتونین کلی مشتری از این راه کسب کنین.

سایت برشکار ام دی اف صفحه تماس با ما هم داره.خیلی راحت میتونین کسب و کارتون رو به مشتری معرفی کنین. نمونه کارهاتون رو در اختیارش بذارین و اعتماد سازی کنین.

شما می تونین هر کدوم از موارد بالا رو حذف کنین.مثلا سیستم کابینت آماده رو بی خیال بشین و صرفا بخواین سیستمی برای دریافت اندازه های کابینت ساز داشته باشین. براساس امکانات سایت هزینه طراحی چنین سایتی از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.

  1. سایت دارای گواهی SSL معتبر خواهد بود. تا پرداخت پول در بستری امن انجام شود.
  2. سئوی ۱۰۰٪ امضای کار ماست. گوگل خیلی زود شمارو بالا میاره. کافیه کسی اسمتون رو سرچ کنه.
  3. سیستم مدیریت محتوای سایت (CMS) سایت برشکار mdf وردپرسه.
  4. از قالب آماده استفاده نمی شود. تمامی امکانات سایت با کدنویسی اختصاصی خواهد بود.
  5. سرعت سایت بهینه سازی می شود.
  6. اینماد (نماد اعتبار الکترونیکی) برای کسب و کار شما اخذ خواهد شد.
  7. درگاه پرداخت معتبر (مثل زرین پال ، زیبال و…) به وبسایت شما متصل می شود تا پرداخت ها در بستر رمزنگاری شده و با امنیت بالا انجام شود.
طراحی سایت برشکار mdf

نگران هیچ چیز نباشید.تمامی قسمت های وبسایت بصورت فارسی طراحی می شود. ما هم در ابتدای کار شما را به صورت کامل و البته رایگان آموزش خواهیم داد (ساده تر از چیزیه که فکرشو میکنی).هر زمان هم مشکلی داشتین میتونین با ما تماس بگیرین. ما به شما به عنوان یک دوست نگاه می کنیم و کارمون با اتمام پروژه تموم نمیشه!

برای ارتباط با ما میتونین به صفحه تماس با ما مراجعه کنین.

2 نظر برای "طراحی سایت برشکار mdf"ارسال شده.
  1. مهدی شافعی گفت:

    سلام.چطور میتونم باهاتون تماس بگیرم؟

    1. سلام دوست عزیز.میتونین با شماره تلفن ۰۹۱۴۲۵۰۰۸۸۲ تماس بگیرید.از طریق برگه تماس با ا هم میتونین بهمون پیام بدین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *